De mogelijkheden

De Walt Disney Strategie

Walt Disney is het symbool voor de mogelijkheid om een succesvol zakenimperium op te bouwen op basis van creativiteit en fantastische ideeën. Hij had het vermogen om te doen wat alle vernieuwers doen: om iets dat alleen in fantasie bestaat om te zetten in een realiteit die de werkelijkheid van anderen op een positieve manier beïnvloedt. Robert Dilts, NLP-ontwikkelaar van het eerste uur, heeft Walt Disney's denkstrategie gemodelleerd. U kunt het gebruiken om eigen persoonlijke vernieuwing tot stand te brengen, het is zeer bruikbaar in brainstormsessies en in teams om meer creativiteit en vernieuwing in de organisatie tot stand te brengen.

Tijdens deze workshop leer je de unieke strategie van Walt Disney. Deze strategie wordt door zowel organisaties als individu toegepast om te komen tot het gewenste resultaat. Soms ondervind u dat de doelstellingen niet geheel duidelijk zijn of weet u niet precies wat u wilt bereiken. Anderzijds kan het zijn dat u soms te kritisch bent waardoor de actie niet meer gemaakt wordt. Of gaat u actie ondernemen zonder van te voren de risico's afgewogen te hebben.

De Walt Disney strategie is een unieke manier om gewenste resultaten te bereiken, waarbij onderscheid gemaakt wordt tussen de verschillende rollen van de Dromer, Denker en Doener. Een actieve workshop waarbij u de eigen doelstellingen kunt inbrengen en aan de hand van de Disney Strategie merken hoe u tot de juiste actie kunt komen.



Heeft u vragen over deze workshop? Neem dan contact op met Sport-Koepel via 0299-324650 of stuur een e-mail naar info@sport-koepel.nl!

Drukke terugkombijeenkomst Project Glashelder!

Het is bijna een traditie voorafgaand aan de Volendammer Kermis; dinsdagavond sloten 18 jonge sportliefhebbers zich in Sporthal Opperdam aan bij Project Glashelder. Daarnaast verlengden nog eens vijftig kinderen hun al eerder ondertekende contract, waarmee zij aangeven geen druppel alcohol te drinken tot het einde van de overeenkomst. Acht deelnemers voltooiden het traject. Leden van HV KRAS/Volendam en Basketbalvereniging Volendam in de leeftijd van 12 tot en met 16 jaar worden hiermee bewust gemaakt van de gevaren van het nuttigen van alcohol op jonge leeftijd. Samen met hun ouders tekenden zij een nieuw contract of verlengde zij hun oude verbintenis. Verschillende prominenten mensen binnen de beide verenigingen houden een oogje in het zeil. :: Lees meer
 

Rabobank W&O organiseert de Rabobank Clubkas Campagne en wij doen mee!

Middels deze actie stelt de Rabobank € 65.000 beschikbaar voor clubs uit de omgeving! Ook wij doen mee om een mooi sponsorbedrag bij elkaar te sparen om nieuwe leuke activiteiten te organiseren voor de oudere jeugd. Hier hebben wij uw hulp voor nodig! Bent u lid van Rabobank Waterland & Omstreken? Stem dan voor 28 augustus tot en met 17 september op ons via www.clubkascampagne.nl! Laat jouw omgeving weten dat wij meedoen en verzamel zoveel mogelijk stemmen! Elke stem is geld waard! Dus breng jouw stem uit voor Sport-Koepel via www.clubkascampagne.nl! :: Lees meer